Tłumy dzieci w Lidlu "biją się" o lody Ekipy
W sieci pojawiło się nagranie dokumentujące szał klientów jednego z Lidlów w związku z pojawieniem się w ofercie lodów Ekipy
Od dziś do środy (lub do wyczerpania zapasów) lody Ekipy dostępne będą w sieci niemieckich dyskontów oraz w ofercie Biedronki
Film dokumentuje, jak klienci chcący kupić limitowane lody przepychają się i wieszają na zamrażarce
Na Twitterze pojawił się film, gdzie widać, jak dużą ekscytację wywołują lody Ekipy. Produkt sprawił, że w jednym z Lidlów przy lodówkach miały miejsce sceny porównywane już z legendarną wręcz „bitwą” o karpia, która była hitem internetu kilka lat temu.
Okazuje się, że lody Ekipy to marketingowy strzał w dziesiątkę. Niemniej uwiecznione zachowanie fanów internetowych twórców jest nie tylko zastanawiające, ale może zaowocować niebezpiecznymi wydarzeniami.
Koral we współpracy z Frizem wyprodukował lody Ekipy
W internecie nie milknie dyskusja na temat fenomenu lodów Ekipy. Przedsiębiorczy i uwielbiany przez młodzież oraz dzieci Friz postanowił przekuć popularność w kolejną formę zarabiania pieniędzy.
Od niedawna w sklepach zaczęły pojawiać się lody Ekipy stworzone we współpracy z firmą Koral. Nikt chyba jednak nie przypuszczał, że produkt wywoła tak skrajną reakcję fanów. Nadużyciem nie będzie stwierdzenie, że wręcz „rzucili” się oni na sklepy, gdzie trafiły lody Ekipy.
Nagranie z „bitwy” o lody Ekipy w Lidlu
Na Twitterze pojawiło się nagranie z jednego ze sklepów Lidl. Widać na nim ludzi stłoczonych przy jednej z zamrażarek. Na pierwszy plan rzuca się fakt, że część z tych osób to zwyczajnie dzieci, na które napierają osoby znajdujące się w dalszych rzędach.
Co wywołało tak wielkie zainteresowanie? Oczywiście lody Ekipy. Na nagraniu zaobserwować można, jak dzieci wieszają się na zamrażarkach, chcąc dosięgnąć kolorowego opakowania lodów. Z boku napierają kolejni ludzie pragnący siegnąć do kosza zamrażarki.
Kiedyś: walki o karpia
— Łukasz (@PolanskiL_) April 26, 2021
Dzisiaj: bitwy o lody ekipypic.twitter.com/ocRhVb4RN3
Szczęśliwcy, którym udało się złapać na kilka sztuk produktu firmy Koral, zadowoleni przeciskają się i idą w kierunku kasy. Sama „bitwa” o lody Ekipy wydawać się może komiczna, jednak uwieczniona histeria mogła przynieść ze sobą niebezpieczne wydarzenia.
Dzieci znajdujące się przy lodówkach mogły zostać nie tylko ściśnięte, ale nawet narażone na okaleczenia wynikłe z potencjalnego pęknięcia szyby zamrażalki. Nie może zostać wykluczone również ryzyko wystąpienia ataku paniki w przypadku pozbawienia możliwości wydostania się z tłumu.
W sieci natknąć się można na aukcje papierków po lodach Ekipy
To nie koniec tego zastanawiającego fenomenu. Okazuje się, że fani Friza są skorzy zapłacić spore pieniądze nawet za sam papierek lodów Ekipy. Chociaż wydaje się to fake newsem, wystarczy w wyszukiwarce Allegro wyszukać licytacje „kolekcjonerskich” papierków lodów Koral stworzonych w kolaboracji z youtuberem.
Źródło: screen allegro.pl
Ceny papierków są mocno zróżnicowane. Nie brakuje licytacji za kilkadziesiąt złotych, ale również te opiewające na kilka — czy nawet kilkanaście — tysięcy nie są rzadkością. Co najważniejsze niemal pod każdą z nich znaleźć można informacje, iż ktoś jest gotowy uiścić żądaną przez sprzedającego cenę.
Co ciekawe dopiero od dziś produkt ten dostępny jest w sieciach Lidl oraz Biedronka. Wcześniej spotkać je można było tylko i wyłącznie w mniejszych sklepach. Dyrektor marketingu firmy Koral, Piotr Gąsiorowski w rozmowie z Gazetą Wyborczą deklaruje, że nawet przy produkcji około miliona sztuk dzienne nie są w stanie pokryć spływających do nich zamówień poszczególnych sklepów.
Byłeś świadkiem zdarzenia, które powinniśmy opisać? Napisz maila na adres [email protected]. Przyjrzymy się sprawie.
Artykuły polecane przez redakcję WTV:
Nauka hybrydowa. Wielu uczniów wraca dziś do szkoły w klasach I-III
Biedronka zapłaci 60 mln kary za wprowadzanie w błąd. Chodzi o kraj pochodzenia
Miał wymienić 3 kraje spoza Ameryki. Zaczął wyliczać kontynenty i jeszcze się zirytował
Źródło: Twitter.com @PolanskiL_ / Gazeta Wyborcza / koral.com.pl