wtv.pl > Polska > Awaria w mBanku. Klienci nie mogą się logować do swoich kont, czy dokonywać transakcji. Pojawią się zgłoszenia o znikaniu z kont pieniędzy
Agata Jaroszewska
Agata Jaroszewska 15.06.2022 02:02

Awaria w mBanku. Klienci nie mogą się logować do swoich kont, czy dokonywać transakcji. Pojawią się zgłoszenia o znikaniu z kont pieniędzy

Poważna awaria w mBanku
Marek BAZAK/East News, ZOFIA BAZAK

Ogromne problemy jednego z największych banków w Polsce. Klienci mBanku odcięci od swoich kont. bank wydał pilny komunikat. O co chodzi?

Awaria w mBanku. Klienci mogą być zaniepokojeni, widząc, że nie mogą zalogować się do swoich kont. Ograniczona jest również część innych usług.

mBank: awaria związana z logowaniem do konta

Ogromne problemy mBanku. Klienci zgłaszają dużą awarię i dotyczy ona wielu aspektów bankowości internetowej. Bank wydał komunikat.

Wskazywane przez mBank spowolnienie nie przystaje jednak do relacji zaniepokojonych klientów. Niektórzy zgłaszają, że nie mogą dokonywać transakcji. Z kont osobistych znikać mają także pieniądze.

>

Źródło: screnn Facebook.com

Osoby próbujące dodzwonić się na infolinię również zgłaszają kolejną awarię. Problemy mBank odnotowywać ma także w chatach dostępnych na stronie internetowej.

Pierwsze zgłoszenia pojawiły się przed 14

Pojedyncze sygnały od klientów mBanku pojawiły się przed godziną 14. Duży przyrost liczby osób zgłaszających utrudnienia w związku z działaniem usług bankowych nastąpiło około godziny 14:30. Jak podaje downdetector.pl, w tym czasie dotarło ponad 600 zgłoszeń o awarii.

To jednak nie było apogeum problemów mBanku. Około 15:30 pojawiło się ponad 1220 raportów mówiących o awarii

Niektórzy klienci wskazują, że ich aplikacje mobilne oraz sama bankowość elektroniczna działa w wyjątkowo zakrojonym obszarze. Inni raportują, że w ogóle pozbawieni są możliwości jakiegokolwiek działania.

Awaria mBanku: klienci powinni móc się już logować

Wiele osób znalazło się w trudnej sytuacji z racji koniecznych zakupów, które nie mogą zostać zrealizowane z powodu awarii mBanku. Zwracana jest również uwaga na fakt, że bank nie podał istotnej informacji.

Klienci komentujący krótki komunikat banku w sieci zwracają uwagę, że nie zostali poinformowani o tym, kiedy można spodziewać się usunięcia usterki. Bank przekazał jedynie, że problemy z logowaniem „nie powinny już występować”.

Kolejne relacje wskazują jednak, że występują problemy z transakcjami, płatnościami BLIK, czy dostępem do własnego konta. Nie jest wiadome również, dlaczego niektórzy klienci zaobserwowali u siebie pomniejszenie zgromadzonych środków.

Byłeś świadkiem zdarzenia, które powinniśmy opisać? Napisz maila na adres [email protected]. Przyjrzymy się sprawie.

Artykuły polecane przez redakcję WTV:

Źródło: wtv.pl

Zdjęcie główne: Marek BAZAK/East News, ZOFIA BAZAK

Tagi: mBank awaria
Powiązane