Awaria w mBanku. Klienci nie mogą się logować do swoich kont, czy dokonywać transakcji. Pojawią się zgłoszenia o znikaniu z kont pieniędzy
Ogromne problemy jednego z największych banków w Polsce. Klienci mBanku odcięci od swoich kont. bank wydał pilny komunikat. O co chodzi?
Awaria w mBanku. Klienci mogą być zaniepokojeni, widząc, że nie mogą zalogować się do swoich kont. Ograniczona jest również część innych usług.
mBank: awaria związana z logowaniem do konta
Ogromne problemy mBanku. Klienci zgłaszają dużą awarię i dotyczy ona wielu aspektów bankowości internetowej. Bank wydał komunikat.
Obecnie występują spowolnienia w logowaniu do banku.
— mBank (@mBankpl) July 7, 2021
Po zalogowaniu możesz nie widzieć wszystkich informacji, a część funkcji może być niedostępna.
Przepraszamy za utrudnienia.
Wskazywane przez mBank spowolnienie nie przystaje jednak do relacji zaniepokojonych klientów. Niektórzy zgłaszają, że nie mogą dokonywać transakcji. Z kont osobistych znikać mają także pieniądze.
Źródło: screnn Facebook.com
Osoby próbujące dodzwonić się na infolinię również zgłaszają kolejną awarię. Problemy mBank odnotowywać ma także w chatach dostępnych na stronie internetowej.
Pierwsze zgłoszenia pojawiły się przed 14
Pojedyncze sygnały od klientów mBanku pojawiły się przed godziną 14. Duży przyrost liczby osób zgłaszających utrudnienia w związku z działaniem usług bankowych nastąpiło około godziny 14:30. Jak podaje downdetector.pl, w tym czasie dotarło ponad 600 zgłoszeń o awarii.
To jednak nie było apogeum problemów mBanku. Około 15:30 pojawiło się ponad 1220 raportów mówiących o awarii.
Niektórzy klienci wskazują, że ich aplikacje mobilne oraz sama bankowość elektroniczna działa w wyjątkowo zakrojonym obszarze. Inni raportują, że w ogóle pozbawieni są możliwości jakiegokolwiek działania.
Awaria mBanku: klienci powinni móc się już logować
Wiele osób znalazło się w trudnej sytuacji z racji koniecznych zakupów, które nie mogą zostać zrealizowane z powodu awarii mBanku. Zwracana jest również uwaga na fakt, że bank nie podał istotnej informacji.
Dzięki Wam miałem problemy z kupnem biletu na pociąg. Musiałem skorzystać z konta w innym banku. Na szczęście udało mi się zdobyć jedno z ostatnich miejsc. Jeszcze raz dziękuję 🤬
— dardemski (@dardemski) July 7, 2021
Klienci komentujący krótki komunikat banku w sieci zwracają uwagę, że nie zostali poinformowani o tym, kiedy można spodziewać się usunięcia usterki. Bank przekazał jedynie, że problemy z logowaniem „nie powinny już występować”.
Jako klientom należy nam się wyjaśnienie do kiedy potrwa awaria. Są osoby, które potrzebują zrobić przelewy bo jest początek miesiąca.
— KUBA•WILL SEE L&H 🖤 (@_gold_en_) July 7, 2021
Kolejne relacje wskazują jednak, że występują problemy z transakcjami, płatnościami BLIK, czy dostępem do własnego konta. Nie jest wiadome również, dlaczego niektórzy klienci zaobserwowali u siebie pomniejszenie zgromadzonych środków.
Byłeś świadkiem zdarzenia, które powinniśmy opisać? Napisz maila na adres [email protected]. Przyjrzymy się sprawie.
Artykuły polecane przez redakcję WTV:
Źródło: wtv.pl
Zdjęcie główne: Marek BAZAK/East News, ZOFIA BAZAK