Cennik stacji TVN. W czołówce Magda Gessler i Piotr Kraśko
Reklamy w trakcie trwania "Kuchennych rewolucji" TVN nie są już najdroższe spośród wszystkich show stacji
Jak wynika z informacji "Super Expressu", widzowie kanału chętniej sięgają dziś po programy informacyjne
Obecnie najdroższe reklamy w stacji to te, emitowany przed lub po "Faktach"
Jeszcze do niedawna za krótki spot reklamowy przed "Kuchennymi rewolucjami" TVN trzeba było zapłacić 83,4 tys. zł.
TVN ucierpiał na pandemii?
Choć wydawać by się mogło, że branża medialna nie ucierpiała zanadto na pandemii koronawirusa, najnowsze dane pokazują, że jest zupełnie inaczej. "Super Expressowi" udało się wszak dotrzeć do danych z cennika reklam dotyczących programów TVN.
Wszystko wskazuje na to, że te, które musiały na pewien czas wstrzymać swoje emisje z racji konieczności nagrywania ich przy udziale publiczności lub "w terenie", znacznie potaniały, jeśli chodzi o reklamy emitowane w trakcie ich trwania. Choć po czasie przywrócono rejestrację nowych odcinków, w poszanowaniu reżimu sanitarnego, programy nie cieszą się już taką popularnością, jak przed pandemią.
Co ciekawe, wspomniany kryzys odcisnął najprawdopodobniej swoje piętno na najpopularniejszym programie TVN, "Kuchenne rewolucje", prowadzonym przez Magdę Gessler. Tysiące Polaków przez lata chętnie siadało przed telewizorami, chcąc podziwiać zmiany dokonywane przez słynną restauratorkę w polskich ośrodkach gastronomicznych.
Dziś show najwyraźniej nie przyciąga już przed odbiorniki takich rzesz widzów, a na pewno nie takiej ich liczby jak przed przerwaniem emisji z powodu wybuchu pandemii koronawirusa. Reklamy w trakcie trwania show znacznie potaniały...
"Fakty" dominują
Przyjrzyjmy się zatem danym, do których udało się dotrzeć "Super Expressowi". Jak podaje dziennik, spoty reklamowe w trakcie "Kuchennych rewolucji" do niedawna były najdroższe ze wszystkich programów emitowanych w TVN.
Przed wybuchem pandemii, za wyemitowanie 30-sekundowego nagrania należało bowiem zapłacić 83,4 tys. zł. Gdy w Polsce pojawił się koronawirus, rodacy najwyraźniej przestali tak chętnie oglądać program, ponieważ cena spotów spadła do 63,5 tys. zł.
Po powrocie programu w lutym bieżącego roku, nastąpił kolejny spadek cen. Dziś reklama w trakcie programu Magdy Gessler w TVN kosztuje już tylko 57,4 tys. zł.
W czasie pandemii koronawirusa, widzowie znacznie chętniej oglądają za to programy informacyjne i to one stanowią obecnie czołówkę, jeśli chodzi o ceny spotów reklamowych. Za 30-sekundowy materiał przed lub po "Faktach", należy zapłacić wg. "Super Expressu" 62,8 tys. zł.
Podobnie jest w przypadku programu dotyczącego bezpośrednio tematyki pandemii, "Uwaga! Koronawirus". Chcąc wyemitować materiał promocyjny w stacji TVN w czasie trwania programu, przygotować trzeba się na kwotę 61,2 tys. zł.
(Zdjęcie wyróżniające pochodzi z nagrania "Nie będę tego jadła!" - to danie nie przeszło jej przez gardło! [Odkrycia Magdy Gessler]", zamieszczonego na kanale TVN PL w serwisie YouTube - youtube.com/TVNPL)
Źródło: wp.pl
Artykuły polecane przez redakcję WTV:
Oto majątek Jarosława Kaczyńskiego. Jaki dochód i przychody ma polityk?
Ujawniono, dlaczego Agustin Egurrola zdecydował się przejść do TVP. Nieoficjalne informacje
undefined