Tadeusz Rydzyk. ALEX MARCINKOWSKI/East NewŹródło: ALEX MARCINKOWSKI/East New
Wszystkie wideo autora Wiktor Ćwikliński
Autor Wiktor Ćwikliński - 18 Kwietnia 2020

Tadeusz Rydzyk otworzył nowy biznes. Będzie zarabiał na sprzedaży maseczek i przyłbic

Tadeusz Rydzyk rozszerza swoją biznesową działalność na kolejną branżę. Tym razem postanowił zainwestować w produkty związane z panującą epidemią. Inwestycja jest odpowiedzią na spadek dochodów z innych przedsięwzięć redemptorysty.

Epidemia wirusa SARS-Cov-2 spowodowała problemy finansowe niemal wszystkich branż, a nadchodzący kryzys ekonomiczny jeszcze je prawdopodobnie pogorszy. Możliwe jest, że firmy ograniczą budżety marketingowe. To z kolei oznacza poważną zapaść na rynku medialnym. Częściowe przebranżowienie się może być odpowiedzią na to wyzwanie.

Ostre słowa Moniki Olejnik wobec o. Rydzyka. Nigdy mu tego nie zapomniOstre słowa Moniki Olejnik wobec o. Rydzyka. Nigdy mu tego nie zapomniCzytaj dalej

Tadeusz Rydzyk wchodzi w nowy biznes

Toruński biznesmen zrozumiał, że epidemia może być również szansą. Do sklepiku fundacji Lux Veritas trafiły właśnie maseczki i przyłbice. "Super Express" informuje, że ceny nie są wygórowane. Wielorazowa, bawełniana maseczka kosztuje 9,90 zł. Za 16,90 zł dostaniemy z kolei plastikową przyłbicę, która wedle zapewnień sklepu "zmniejsza ryzyko zakażenia drogą kropelkową". Na stronie możemy również przeczytać, że magazyny pełne są produktów i dostawa jest możliwa stosunkowo szybko. W ciągu maksymalnie 5 dni możemy mieć sprzęt ochronny w swoim domu. Przy okazji możemy się również zaopatrzyć w gazety i książki wydawnictwa Radia Maryja.

DZISIAJ GRZEJE: 1. Biedronkę dziś w nocy czeka oblężenie. Właśnie ogłoszono ofertę, jakiej jeszcze nie było
2. Służby pilnie poszukują klientów Lidla. Robiłeś wtedy zakupy? Natychmiast zgłoś się do sanepidu

Z pewnością czynnikiem, który przyczynił się do nowych inwestycji Rydzyka, są wynikające z badania Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Wynika z nich, że rozgłośnia ojca Rydzyka w pierwszym kwartale bieżącego roku zanotowała ogromny spadek słuchalności. Radio Maryja, obok Radia Wawa, osiągnęło jeden z najgorszych regresów. Spadek wyniósł 0.5 pkt. proc., dając wynik końcowy o wartości 1.4 proc. Pierwsze pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2020 roku w grupie wiekowej 15-75 lat RMF FM odnotowało udział na poziomie 29.2 proc. Kolejne dwa wyniki uzyskały Radio ZET oraz Eska (odpowiednio 12.9 i 7.7 proc.). Wszystkie trzy stacje odnotowały spory wzrost słuchalności. Na czwartym miejscu znalazła się Radiowa Trójka z wynikiem 5.3 proc. Rozgłośnia ojca dyrektora zajęła odległą 14. lokatę.

ZOBACZ TAKŻE:

Źródło: SE.pl