Santander ma problemy z bankowością internetową i mobilną. Klienci zgłaszają awarie
Nie wiadomo jak długo mają potrwać utrudnienia w Santander Banku.
Problem z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej w Santander Polska. Klienci alarmują, że nie mogą zalogować się na swoje konto. W mediach społecznościowych bank opublikował informację.
Awaria w Santander Banku
Już przed południem pojawiły się pierwsze informacje o problemach z dostępem do bankowości mobilnej w Santander Banku. Klienci zgłaszali, że nie mogą się zalogować na swoje konta. Pojawiają się również sygnały o problemach z płatnością kartą.
Sfrustrowani klienci skarżyli się na problemy techniczne. Wkrótce pierwsze informacje pojawiły się na Facebooku Santander Banku.
Aplikacja mobilna nie działa. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia - napisano w mediach społecznościowych.
Jednocześnie zachęcano do korzystania z bankowości internetowej. Z tą funkcją również jednak szybko pojawił się problem.
Kolejne awarie
Klienci zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do bankowości internetowej.
- Czy ktoś kompetentny wie ile ta awaria jeszcze potrwa? Na infolinii twierdzą, że to dość poważna awaria i może potrwać dłuuugo - skarży się jedna z internautek w komentarzu pod postem o awarii.
Na ten moment bank nie przedstawił jeszcze oficjalnego stanowiska dotyczącego czasu naprawienia usterki. Byłeś świadkiem zdarzenia, które powinniśmy opisać? Napisz maila na adres [email protected]. Przyjrzymy się sprawie.
Artykuły polecane przez redakcję WTV:
Biedronka wprowadza lady tradycyjne w kolejnych sklepach. Klienci mogą kupić mięso i sery na wagę
Polski Ład, waloryzacja i trzynastki. Seniorzy dostaną nawet 4 tys. zł
Frankowicze idą na wojnę z bankami i kierują sprawy do sądów. Wzrost wniosków nawet o 800 procent
Źródło: rmf24.pl, facebook.com, wtv.pl Zdjęcie główne: wtv.pl