wtv.pl > Gospodarka > Santander ma problemy z bankowością internetową i mobilną. Klienci zgłaszają awarie
Paweł Sekmistrz
Paweł Sekmistrz 19.03.2022 09:17

Santander ma problemy z bankowością internetową i mobilną. Klienci zgłaszają awarie

pilne
wtv.pl

Nie wiadomo jak długo mają potrwać utrudnienia w Santander Banku.

Problem z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej w Santander Polska. Klienci alarmują, że nie mogą zalogować się na swoje konto. W mediach społecznościowych bank opublikował informację.

Awaria w Santander Banku

Już przed południem pojawiły się pierwsze informacje o problemach z dostępem do bankowości mobilnej w Santander Banku. Klienci zgłaszali, że nie mogą się zalogować na swoje konta. Pojawiają się również sygnały o problemach z płatnością kartą.

Sfrustrowani klienci skarżyli się na problemy techniczne. Wkrótce pierwsze informacje pojawiły się na Facebooku Santander Banku.

Aplikacja mobilna nie działa. Przepraszamy - usuwamy utrudnienia - napisano w mediach społecznościowych.

Jednocześnie zachęcano do korzystania z bankowości internetowej. Z tą funkcją również jednak szybko pojawił się problem.

Kolejne awarie

Klienci zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do bankowości internetowej.

- Czy ktoś kompetentny wie ile ta awaria jeszcze potrwa? Na infolinii twierdzą, że to dość poważna awaria i może potrwać dłuuugo - skarży się jedna z internautek w komentarzu pod postem o awarii.

Na ten moment bank nie przedstawił jeszcze oficjalnego stanowiska dotyczącego czasu naprawienia usterki. Byłeś świadkiem zdarzenia, które powinniśmy opisać? Napisz maila na adres [email protected]. Przyjrzymy się sprawie.

Artykuły polecane przez redakcję WTV:

Źródło: rmf24.pl, facebook.com, wtv.pl Zdjęcie główne: wtv.pl

Powiązane