wtv.pl
wtv.pl

WTV.pl

Po 20 latach Polsat zwolnił go za pośrednictwem listu. "Mam inną optykę na sposób zwolnienia"

31 Maja 2020

Autor tekstu:

Pamela Obuchowska

Udostępnij:

Polsat zwolnił znanego dziennikarza i komentatora sportowego. Mateusz Borek po 20 latach pracy musiał pożegnać się ze stacją. Jak sam poinformował we wczorajszym wieczornym programie, pod koniec kwietnia otrzymał wypowiedzenie umowy w formie listu. O spra

Znany dziennikarz i komentator sportowy, Mateusz Borek, przekazał informuję, że oficjalnie kończy swoją wieloletnią współpracę z telewizją Polsat.

Polsat zwolnił dziennikarza Mateusza Borka po 20 latach współpracy

Mateusz Borek, wieloletni dziennikarz Polsatu i zarazem jeden z najbardziej rozpoznawalnych komentatorów sportowych w Polsce po 20 latach żegna się ze stacją. Dziennikarz poinformował o tym w sobotnim wieczornym programie w Kanale Sportowym, gdzie po raz pierwszy oficjalnie potwierdził te doniesienia. Pod koniec kwietnia miał otrzymać w formie listu wypowiedzenie swojej umowy z Polsatem. Borek ujawnił także, jak do tego doszło. 

- Potwierdziłem, że podpisuję się pod tym zwolnieniem z pracy, natomiast generalnie mam trochę inną optykę na sposób zwolnienia - powiedział. - Jeśli ktoś uznaje, że to jest fair, że tak to powinno wyglądać, to jest to jego sprawa. Ja mam swoje zdanie na ten temat - przyznał.

Jednocześnie dziennikarz zaznaczył, że ze stacją Polsat jest silnie związany i jest wdzięczny telewizji za te wszystkie lata. - Zawsze Polsat będę traktował jak swój dom, jestem wdzięczny za szansę, za zrealizowanie pasji, za wolność słowa i treści względem mojej osoby ze strony właściciela - podkreślił Mateusz Borek.

- Spotkałem tam wielu fajnych ludzi, pewnie też kilku niefajnych, którym może za bardzo zaufałem, może za fajnie ich traktowałem, może traktowałem w kategorii przyjaciół, a okazało się, że w międzyczasie ktoś robił jakąś politykę i wbijał mi nóż - dodał dziennikarz.

Główną przyczyną rozstania Mateusza Borka z Polsatem jest jego działalność w założonym przez niego, wraz z Tomaszem Smokowskim, Michałem Polem i Krzysztofem Stanowskim, "Kanale Sportowym" w serwisie YouTube. Telewizja Polsat uznaje to jako konkurencyjne działanie.

- Na antenie „Stanu futbolu” obwieściliśmy, że startujemy z projektem internetowym. Nie jesteśmy ani upośledzeni, ani idiotami, ani nie mamy jeszcze demencji starczej. Nigdy by nam nie przyszło do głosy, żeby obwieszczać światu jakikolwiek projekt, gdybyśmy nie mieli zgody na ten projekt, jeszcze dziękując publicznie wszystkim tym, którzy są nad nami w hierarchii, że się zgodzili i rozumieli komplementarność internetu i telewizji. I tego się trzymam - stwierdził dziennikarz.

Źródło: wirtualnemedia.pl / Interia

Podobne artykuły

TV

Wpadka przed meczem w TVN24, reporter runął jak długi. "Strasznie wysokie krawężniki w Rosji są"

Czytaj więcej >
Na stronie TVP Info odświeżony został artykuł z 2020 roku uderzający w TVN

TV

TVP Info odświeża artykuł z 2020 roku. Uderza w nim w TVN i wskazuje, że stacja przez lata okłamuje swoich widzów

Czytaj więcej >

TV

Wpadka TVP w trakcie meczu Polska – Słowacja. Przerwano transmisję, padły serwery?

Czytaj więcej >
TRICOLORS/East News

TV

"Nasz nowy dom": Wszystko wyszło na jaw nt. produkcji. Będzie problem?

Czytaj więcej >

TV

"Nasz nowy dom" znika z anteny? Mamy stanowisko Polsatu

Czytaj więcej >

TV

Powrót Tuska w "Wiadomościach TVP". "Poziom manipulacji TVP rośnie"

Czytaj więcej >