Użytkownicy zgłaszają awarię Messengera i Instagrama
Informacje o awarii platform Messenger, Instagram i WhatsApp zaczęły napływać już o godzinie 18:00. Wcześniej użytkownicy mediów społecznościowych nie zgłaszali problemów z korzystaniem z serwisów.
Platforma Messenger zmaga się z problemami technicznymi. Poważna awaria dotknęła co najmniej kilka tysięcy osób
W ciągu 30 minut na stronie DownDetector problemy techniczne z Messengerem zaraportowało ponad 3 tysiące osób. Ostatnie awarie komunikatora miały miejsce 17 i 8 marca.
Awarię zgłaszają między innymi mieszkańcy Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, ale także czeskiej Pragi i Brna. Na Twitterze informacje o problemach dopływają także m.in. z Pakistanu.
Zgłaszany jest brak połączenia z serwerem, brak możliwość przesyłania wiadomości oraz ustawienia aktywności. Część internautów może przesyłać wiadomości jedynie za pośrednictwem telefonu, a nie komputera.
W przypadku Instagrama w ciągu 30 minut problemy techniczne zgłosiło 6 tysięcy internautów. Aplikacja nie działa zarówno na komputerze, jak i na telefonie. 37% zgłoszeń dotyczy braku możliwości zalogowania się na platformie. Raporty płyną głównie z Warszawy oraz Krakowa.
W przypadku aplikacji WhatsApp problemy techniczne zgłosiło ponad 2 tysiące internautów. Przedstawiciele Messengera i Instagrama nie wydali oświadczeń o awarii. Zrobili to jednak pracownicy WhatshAppa, wskazując, iż usterki zostaną naprawione w ciągu najbliższych chwil.
Artykuły polecane przez redakcję WTV:
Źródło: [DownDetector]