TikTok nie żyje. TikTokŹródło: TikTok
Wszystkie wideo autora Alan Wysocki
Autor Alan Wysocki - 4 Września 2020

15-latka nie żyje, troje dzieci w szpitalu. Tragiczna zabawa zyskuje popularność w internecie

TikTok zaskakuje kolejnymi wyzwaniami. Nie żyje 15-latka, która chciała zdobyć sławę. Trójka innych dzieci również wzięła udział w wyzwaniu. Walczyli o życie na terenie teksańskiego szpitala. Co to jest i na czym polega "Benadryl challenge"?

Młodzież od kilku lat zaczyna spędzać całe dnie przed ekranami telefonów, komputerów i telewizorów. Niestety, nie zawsze wpływa to pozytywnie na ich rozwój. Coraz częściej obserwujemy zjawisko cyberprzemocy. Zarówno chłopcy, jak i dziewczęta zaczynają obrażać się i szykanować za pośrednictwem Facebooka oraz Instagrama. W ostatnim czasie szczególną popularność zdobyła platforma TikTok. Społecznościowe medium cieszy się sympatią nastolatków, którzy nie zawsze korzystają z niego mądrze.

Robert Mazurek otrzymał oficjalne przeprosiny. Chodzi o sprawy rodzinne i publiczne oskarżeniaRobert Mazurek otrzymał oficjalne przeprosiny. Chodzi o sprawy rodzinne i publiczne oskarżeniaCzytaj dalej

TikTok miejsem kolejnego "wyzwania". Nie żyje 15-latka. Chciała być popularna

Pęd za rozpoznawalnością dominuje u wielu z nas. Potrzeba zwrócenia na siebie uwagi oraz zdobycia obserwujących staje się priorytetem młodzieży. TikTok daje im możliwość pokazania się rówieśnikom. Organizuje się do tego specjalne, często bulwersujące wyzwania. W ostatnim czasie, w Ameryce nastolatkowie przebierali się za ofiary holokaustu, by nagrać krótki filmik do swoich fanów. Tym razem kontrowersje wzbudził "Benadryl challenge". Nierozsądna zabawa zakończyła się śmiercią i poważnym uszczerbkiem zdrowia.

Hit w TVP, kolejny specjalista w niezwykłym wydaniu. Internauci dopatrzyli się pewnego szczegółu i nie mogą powstrzymać śmiechuHit w TVP, kolejny specjalista w niezwykłym wydaniu. Internauci dopatrzyli się pewnego szczegółu i nie mogą powstrzymać śmiechuCzytaj dalej

Benadryl to lek przeciwhistaminowy, który może wywoływać wiele skutków ubocznych. Przyjęcie zbyt wielkiej dawki może spowodować halucynacje, utratę równowagi, a nawet śmierć. Przekonała się o tym 15-letnia mieszkanka Teksasu. Dziewczyna nagrała na TikToku filmik, gdzie widzimy, jak potyka się o własne nogi. Chwilę później zagraniczna prasa przekazała doniesienia o jej zgonie. Okazuje się, że w Teksasie aż troje dzieci trafiło do szpitala z powodu przedawkowania leku. Całe szczęście, następnego dnia ich stan wrócił do normy.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Kuchenne rewolucje przekroczyły granice? Gessler rzucała jedzeniem, padły obraźliwe słowa
2. Zbiory popularnego polskiego piosenkarza zachwycają. Nikt nie podejrzewał, że uwielbiany artysta w wolnych chwilach zajmuje się ekologicznymi uprawami

TikTok podjął pilne działalnia, by zakończyć młodzieżowe wyzwanie. Również firma produkująca Benadryl chce doprowadzić do przerwania "zabawy" z użyciem leki przeciwhistaminowego. Sytuacja, choć ma miejsce poza granicami Polski, może trafić do naszego kraju. Pamiętajmy, by rozmawiać z młodzieżą o zagrożeniach, jakie niesie za sobą internet. Uświadomienie najmłodszych o skutkach niebezpiecznych zabaw może uchronić wielu z nich przed losem 15-latki.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Poczta Polska nalicza abonament RTV od odbiorników widmo. Mimo tego, że użytkownicy dawno je wyrejestrowali
  2. Interwencja policji w Jeleniej Górze z powodu hulajnogi. Zajście nie trwało kilku minut, tylko ok. godzinę
  3. TVN żegna najważniejszą postać w załodze. Nagła decyzja
  4. Obostrzenia wracają, podano listę czerwonych i żółtych stref. Sytuacja robi się poważna
  5. Najgorsza wpadka w karierze Anny Popek. Słowa, które padły w programie na żywo oburzyły opinię publiczną
  6. Wideo - Kuriozalny wypadek. Podwójne potrącenie na rondzie. Ucierpiała kobieta udzielająca pomocy

Źródło: [O2.pl]

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News