Opublikowano statystyki, z których wynika, że "Pytanie na śniadanie" jest liderem rynku. pytanienasniadanie.tvp.plŹródło: pytanienasniadanie.tvp.pl
Wszystkie wideo autora Agata Jaroszewska
Autor Agata Jaroszewska - 12 Października 2020

"Pytanie na śniadanie" przebiło całkowicie "Dzień dobry TVN". Przykry nokaut dla konkurencji czy inna przyczyna?

Twórcy "Dzień Dobry TVN" na pewno nie byli zadowoleni, widząc wynik, jaki odnotowało we wrześniu "Pytanie na śniadanie". Badania rynku mówią jasno, kto dzierży koronę lidera telewizji śniadaniowej w Polsce. Niestety wszyscy mają również powody do refleksji.

Poranny program TVP „Pytanie na śniadanie” znalazł szczególne miejsce w sercach widzów, których zdają się nie płoszyć kolejne wpadki w studio Telewizji Polskiej. „Dzień Dobry TVN” na pewno nie miało powodów do radości, widząc statystyki opublikowane przez ekspertów badających rynek mediowy i telewizyjny. Liczby nie kłamią, „Pytanie na śniadanie” niekwestionowanym liderem, jednak nie wskazany trend również w TVP może zaowocować sporą dawką nerwów.

Absurdalne, skrajnie niebezpieczne nagranie Violi Kołakowskiej. Posunęła się jeszcze dalej, skandaliczneAbsurdalne, skrajnie niebezpieczne nagranie Violi Kołakowskiej. Posunęła się jeszcze dalej, skandaliczneCzytaj dalej

Od lat „Dzień Dobry TVN” walczy o widza z „Pytaniem na śniadanie”

W pędzie przygotowań do pracy czy szkoły Polacy chętnie włączają telewizory, a „Pytanie na śniadanie” stara się by odbiorca, wybrał propozycję publicznego nadawcy. Zarówno „Dzień Dobry TVN”, jak i program TVP, porusza aktualne problemy społeczne. Niektóre z nich dotyczą tematów błahych, jak na przykład najnowsze jesienne trendy, jednak część z nich dotyka ważnych aspektów, które mają realny wpływ na polskie społeczeństwo. We wczorajszym programie dyskutowano między innymi o podejściu uczniów i dzieci do bezpieczeństwa sanitarnego w szkole. Materiał z rozmowy prowadzących „Pytanie na śniadanie” z zaproszonymi gośćmi obejrzeć można na oficjalnej stronie programu pytanienasniadanie.tvp.pl. Wirtualna Polska podaje, że zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Nielsen Audience Measurment dla portalu Wirtualne Media, „Pytanie na śniadanie” zupełnie przebiło „Dzień Dobry TVN”. Różnica jest znacząca, jednak w siedzibie przy ulicy Woronicza ratownicy Jacka Kurskiego nie powinni siadać na laurach. Przekazano niebezpieczny trend i dotyczy on śniadaniówek obu stacji.

Gwiazdor TVN był ministrantem u znanego księdza. Płakał, gdy ujawnił nieznane dotąd wspomnienia, wielu może być zaskoczonychGwiazdor TVN był ministrantem u znanego księdza. Płakał, gdy ujawnił nieznane dotąd wspomnienia, wielu może być zaskoczonychCzytaj dalej

„Pytanie na śniadanie” z największą oglądalnością we wrześniu

Według badania Nielsen Audience Measurment zlecone przez Wirtualne Media, to właśnie „Pytanie na śniadanie” jest liderem na rynku programów śniadaniowych. Program TVP oglądało we wrześniu średnio 439,3 tys. osób, podczas gdy największego rywala, „Dzień Dobry TVN”, niemal o 100 tys. osób mniej. Śniadaniówka TVN we wrześniu gromadziła przed telewizorami średnio 347,4 tys. widzów. Na podium znalazł się jeszcze „Nowy dzień z Polsat News” z wynikiem średniej oglądalności na poziomie 301,5 tys. osób. Niestety eksperci nie pozostawiają złudzeń. Wszystkie telewizje znalazły się w niebezpiecznej sytuacji.

DZISIAJ GRZEJE: 1. Wywiad z Jarosławem Kaczyńskim sprzed 30 lat, wszystkich zastanawia jeden szczegół. Wiecie jaki?
2. Zostały Ci ziemniaki z wczorajszego obiadu? Zrób z nich przepyszne pyry z gzikiem, rodzina będzie błagać o dokładkę
3. Elżbieta Jaworowicz wcale nie jest taka jak w "Sprawie dla reportera"? Najbliżsi współpracownicy odpowiedzieli na oskarżenia wobec gwiazdy TVP

Widzowie coraz częściej rezygnują z telewizji, wyniki mówią same za siebie

Agencja przeprowadzająca badania podkreśliła, że „Pytanie na śniadanie” w ciągu roku straciło ponad 30 tys. widzów, natomiast ”Dzień Dobry TVN” ponad 40 tys. Wyniki te powinny dać do myślenia producentom oraz władzom obu stacji. Polacy coraz częściej całkowicie rezygnują z kablówki i chętnie korzystają z telewizji internetowych oraz serwisów VOD. Najmniejszy spadek wśród widzów odnotował „Nowy dzień z Polsat News”, który stracił jedynie około 6 tys. osób mniej w stosunku do zeszłorocznego wyniku.

Zdjęcie wyróżniające to kadr z programu "Pytanie na śniadanie" dostępnego na stronie pytanienasniadanie.tvp.pl

Osobisty dramat gwiazdy disco polo. Nielegalnie sprzedają jej zdjęcia bez ubrań w internecie za kilka złotychOsobisty dramat gwiazdy disco polo. Nielegalnie sprzedają jej zdjęcia bez ubrań w internecie za kilka złotychCzytaj dalej

Źródło: TeleShow Wirtualna Polska

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Emeryci i renciści zagrożeni? Obecna sytuacja wymaga potężnych cięć
  2. Pilny apel rządu w sprawie 1 listopada. Polacy nie będą zadowoleni
  3. Niecodzienne nagranie z Agatą Dudą wywołało skrajne emocje. "Szkoda, że nie miała Pani świadomości"
  4. Ksiądz grzmiał u Tadeusza Rydzyka na antenie Radia Maryja, znów zaatakował LGBT. Padły oburzające oskarżenia
  5. ZUS wprowadzi bardzo ważne zmiany, są konieczne. Wiadomo, co będzie się działo z naszymi pieniędzmi i składkami
  6. Kierowco bardzo dobre wiadomości. Ceny paliw idą w dół. Czy to początek paliwowego eldorado?

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News