PKO BP wysłało dziś powiadomienie do wszystkich klientów. Ważne zmiany i instrukcje, jak korzystać z banku
Kryzys epidemiczny odcisnął swoje piętno na wielu aspektach naszego życia codziennego. Również instytucje finansowe są zobowiązane do przestrzegania wielu ważnych zasad. Główny Inspektorat Sanitarny wspólnie z Ministerstwem Zdrowia wydali zalecenia, których celem jest zabezpieczenie zdrowia klientów. Wydany komunikat został opublikowany na oficjalnej stronie internetowej PKO BP.
PKO BP wydało ważny komunikat. Chodzi o bezpieczeństwo klientów
W dobie pandemii rządzący musieli podjąć wiele, często radykalnych decyzji. Noszenie maseczek i dystans społeczny od kilku miesięcy stanowią naszą codzienność. Zalecenia dotyczą też zakładów pracy. Jednym z nich jest PKO BP, które opublikowało ważną wiadomość na swojej stronie internetowej.
Pracownicy Banku Polskiego zaapelowali, by z większości usług korzystać za pośrednictwem sieci. Wiele czynności można wykonać za pomocą bankowości mobilnej lub internetowej. "W związku z epidemią zadbaj o swoje bezpieczeństwo i ogranicz wizyty w naszych placówkach - przelewy i inne operacje zleć przez internet, z doradcą umów się na rozmowę wideo" - czytamy w komunikacie PKO BP.
PKO BP, jak każda instytucja finansowa, posiada własną infolinię. Każdy, kto ma pytania lub wątpliwości dotyczące komunikatu, może skontaktować się z pracownikami Banku Polskiego. Pamiętajmy, że środki bezpieczeństwa, choć uprzykrzają życie, nie powstały bez powodu. Bezpieczeństwo osób korzystających z usług banku jest priorytetowe dla kierownictwa PKO BP. Przestrzeganie zaleceń uchroni też pracowników instytucji.
Źródło: [PKO BP]