wtv.pl > Gospodarka > Jak znaleźć lokalne firmy z branży mediów i PR? Pomocna będzie baza firm. Zobacz dlaczego!
Artykuł Sponsorowany
Artykuł Sponsorowany 15.06.2022 02:02

Jak znaleźć lokalne firmy z branży mediów i PR? Pomocna będzie baza firm. Zobacz dlaczego!

laptop
laptop

Usługi marketingowe i PR są kołem napędowym współczesnego biznesu. Aby efektywnie działać na rynku, zarówno duże, jak i małe firmy muszą nawiązać współpracę z odpowiednimi specjalistami. Jak ich znaleźć? Przydatna okaże się baza firm.

Marketingowe wsparcie na konkurencyjnym rynku

Docieranie do klientów i potencjalnych współpracowników wymaga znacznych kompetencji. Ich przekrój zmienia się przy tym wraz z rozwojem technologicznym. W dzisiejszych czasach coraz większe znaczenie zyskuje marketing cyfrowy, który wykorzystuje w celach promocyjnych potencjał współczesnych technologii. Działania marketingowe i wizerunkowe nie są już przy tym domeną wyłącznie dużych firm o stabilnej rynkowej pozycji. Coraz częściej wykorzystują je również mikroprzedsiębiorstwa oraz małe i średnie firmy. Jak wynika z raportu „Czego firmy oczekują dziś od agencji PR?” zrealizowanego przez Walk PR, według aż 52% przedsiębiorców znaczenie działań PR w ciągu najbliższych lat wzrośnie. 40% uważa przy tym, że utrzyma się na dotychczasowym poziomie, a jedynie 8% twierdzi, że spadnie. Sam rynek usług marketingowych i PR staje się tymczasem coraz bardziej konkurencyjny. Kluczową rolę zyskuje więc dobór odpowiedniego partnera.

Firmy marketingowe i PR w bazie firm

Najłatwiejszym sposobem na dotarcie do podmiotów zajmujących się określonym profilem działalności będzie skorzystanie z dostępnych w Internecie baz. W ten sposób uda się uzyskać dostęp do wszystkich zarejestrowanych przedsiębiorstw. W bazie firm ALEO.com znajduje się 98761 podmiotów w kategorii marketing, reklama i PR. Wśród nich jest między innymi 45166 agencji reklamowych, 20413 firm specjalizujących się w dostarczaniu usług marketingowych, 5773 firmy świadczące usługi PR, 24584 podmioty zajmujące się produkcją reklamy oraz 3382 przedsiębiorstwa umożliwiające zakup powierzchni reklamowej.

Wyszukiwanie odpowiedniej firmy

Oczywiście z perspektywy przedsiębiorców od danych statystycznych zdecydowanie ważniejsze będzie dotarcie do konkretnego podmiotu zajmującego się świadczeniem usług w obszarze marketingu i PR. Również w tym przypadku warto posłużyć się bazą firm. W tym celu wystarczy: - Wpisać w wyszukiwarce słowo kluczowe, takie jak „marketing”, „PR”, „promocja”, „reklama”. - Wybrać w okienku kategorii odpowiednią kategorię i podkategorię. Przykładowo, aby przejść do listy agencji PR, należy wybrać kategorię "Marketing, reklama i PR", a następnie przejść do podkategorii "Usługi".

W dzisiejszych czasach wiele firm marketingowych działa oczywiście w przestrzeni wirtualnej. Wobec tego z ich usług można korzystać bez konieczności bezpośredniego spotykania się z ekspertami. Jeżeli zależy Ci na dotarciu do firm ze swojej okolicy, wystarczy sprofilować wyszukiwanie, wskazując np. konkretne województwo. Pozwoli to uzyskać dostęp do pełnej listy firm świadczących wskazane usługi na wybranym obszarze.

Szybka weryfikacja przyszłego partnera

Jedno kliknięcie wystarczy, aby w następnym kroku dowiedzieć się więcej na temat wybranego podmiotu. Po wybraniu nazwy firmy przejdziesz do jej rozbudowanego profilu. W nim znajdują się najważniejsze informacje pobierane z kilku aktualnych rejestrów. 

Najistotniejsze z nich to:

- dane rejestrowe, w tym nazwa firmy, - dane kontaktowe, takie jak numer telefonu, adres e-mail, adres strony internetowej, - data rejestracji, - numer NIP, REGON, KRS - forma prowadzenia działalności, - dane przedsiębiorcy, - sprawozdania finansowe (w przypadku firm zobowiązanych do ich publikacji), - powiązania osobowe i kapitałowe, - numery kont bankowych.

Ponadto w sekcji opinii można znaleźć informacje zostawione na temat firmy przez inne osoby, w tym jej klientów i kontrahentów. Pozwala to szybko zorientować się, czy poziom świadczonych usług jest satysfakcjonujący i w jaki sposób układa się współpraca z przedsiębiorstwem.

Tagi: