WTV.pl łączy się z portalem goniec.pl
Portal wtv.pl łączy się z serwisem goniec.pl i przyjmie nazwę tego drugiego. Rebranding to efekt długoterminowej strategii grupy mediowej Iberion, która dąży do wzmocnienia flagowego produktu. Dzięki połączeniu redakcji, Goniec stanie się numerem 1 wśród polskich serwisów na Facebooku. To właśnie chęć zdobycia pozycji lidera w tej kategorii jest głównym powodem decyzji spółki.
Redakcje obu portali zostaną połączone, a na stronie goniec.pl pojawią się sekcje tematyczne. Portal goniec.pl będzie publikował treści informacyjne i rozrywkowe, a do tematów dołączą znane z wtv.pl sprawy społeczne. W przyszłości na stronie goniec.pl pojawią się również treści lokalne z całej Polski.
Brand goniec.pl będzie równolegle rozwijać swoje kanały wideo w mediach społecznościowych - na platformach TikTok, Facebook i YouTube. Redaktorem naczelnym serwisu będzie dotychczasowy szef WTV.pl - Mateusz Dolak.
- Naszym celem jest stworzenie jakościowego portalu docierającego do każdego zakątka Polski. Goniec.pl ma być nie tylko obiektywny i niezależny politycznie, ale przede wszystkim ma przekazywać najważniejsze wiadomości i dostarczać rozrywkę - podsumowuje Dolak.
- Iberion od dawna jest liderem, jeśli chodzi o zasięgi na Facebooku. Połączenie naszych dwóch mocnych projektów sprawi, że w najbliższym czasie nasza przewaga nad konkurencją w tym zakresie znacznie się powiększy - dodaje Maksymilian Tomanek, COO i współwłaściciel Iberion.
Dzięki takim działaniom Iberion będzie numerem 1 na polskim facebooku. Połączeniu serwisów towarzyszy również rebranding. Portal goniec.pl zyskał nowe logo oraz oprawę,