Awaria w banku Credit Agricole. Transakcje kartą ściągane były z kont dwukrotnie. Wystosowano oficjalny komunikat
Awaria w banku Credit Agricole. U wielu klientów pieniądze z transakcji kartą ściągane były dwukrotnie. Bank ustosunkował się do zdarzenia w oficjalnym komunikacie i obiecał zwrot środków.
Wielu klientów nie kryło swojego oburzenia w mediach społecznościowych.
Uwaga, awaria w Credit Agricole!
Wielu klientów banku Credit Agricole z pewnością musiało być w niemałym szoku, gdy po sprawdzeniu salda zauważyli, że z ich kont zniknęła dwukrotność sumy , jaką zapłacili podczas transakcji kartą.
- (...) na moim koncie podwaja transakcje , które odbyły się nawet w Lipcu 2021 - skarżył się jeden z klientów na oficjalnym profilu banku na Facebooku.
Instytucja szybko ustosunkowała się do niezręcznej sytuacji.
- Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych - napisano na stronie Credit Agricole - Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont . Przepraszamy za tę sytuację - dodano.
Bank zwróci pieniądze
- Czekam na zwrot należnych nie słusznie pobranych środków rekompenste za to I usuwam konto ......bez komentarza...... - napisał inny z rozwścieczonych klientów.
Bank zdecydował się uspokoić swoich klientów i ogłosił, że jeszcze czwartkowej nocy niesłusznie odebrane środki zostaną zwrócone na konta .
ORYGINALNY STAN KONT ZOSTANIE PRZYWRÓCONY JUŻ DZIŚ W NOCY . Bardzo nam przykro i bardzo przepraszamy za tę niemiłą sytuację - napisano na Facebooku Credit Agricole.
Byłeś świadkiem zdarzenia, które powinniśmy opisać? Napisz maila na adres redakcja@wtv.pl. Przyjrzymy się sprawie.
Artykuły polecane przez redakcję WTV