TVP info popełniło kolejną wpadkę. Źródło: Brak
Wszystkie wideo autora Alan Wysocki
Autor Alan Wysocki - 3 Maja 2020

TVP info zaliczyło wpadkę roku. Chcieli się pochwalić, wyszło co najmniej niezręcznie

TVP info potrafi zaskoczyć polskie społeczeństwo. Wielu zarzuca publicznemu medium brak obiektywizmu oraz stronniczość. Tym razem kolejna wpadka w wydaniu telewizji publicznej wyszła co najmniej niezręcznie.

Polska telewizja publiczna ma na swoim koncie niejedną wpadkę, która wywołała oburzenie wśród oglądających. Zamazane serduszko WOŚP-u czy wybielanie tęczowej flagi to sytuacje, u boku których stanie kolejny wypadek przy pracy redaktorów znanego medium. Tym razem ich pomyłka polega na dobraniu źródeł, na podstawie których wypuścili artykuł dotyczący sukcesu Prawa i Sprawiedliwości w walce z pandemią koronawirusa w Polsce. To, na co powołali się dziennikarze, zwala z nóg.

Ogromne niebezpieczeństwo nie tylko dla turystów. Ktoś rozrzuca groźną substancję po lesie, padło już wiele zwierzątOgromne niebezpieczeństwo nie tylko dla turystów. Ktoś rozrzuca groźną substancję po lesie, padło już wiele zwierzątCzytaj dalej

TVP info: Niezręczna pomyłka dziennikarzy publicznego medium

Jak podaje redakcja telewizji publicznej, brytyjskie media pochwaliły nasz kraj oraz rząd za dobrą walkę z pandemią COVID-19. Podany przez autorów materiału portal "The First News" deklaruje, że Polska wspólnie z innymi krajami Europy Środkowej wykonała dobrą robotę w reagowaniu na sytuację zagrożenia epidemiologicznego. Jak czytamy w artykule, mimo mniejszych środków finansowych niż inne państwa Europy Polska świetnie poradziła sobie przy obniżaniu śmiertelności wirusa trawiącego nasz świat. Nasza redakcja postanowiła zweryfikować podane przez autorów "brytyjskie medium"..

DZISIAJ GRZEJE: 1. Kasia Kowalska oskarżona o zarabianie na pandemii. Padły mocne słowa
2. Pieniądze klientów największego banku w Polsce zagrożone. Instytucja apeluje

Odkryliśmy, że "brytyjskie media" przytoczone w materiale TVP info to nic innego jak anglojęzyczny portal stworzony przez Polską Agencję Prasową. "The First News" będący właśnością PAP-u, jak możemy sprawdzić, oferuje artykuły o tematyce dotyczącej kultury, historii, polityki, a nawet sportu. Co ciekawsze, na stronie TFN widać dokładny adres siedziby, która znajduje się na warszawskiej ulicy Brackiej. Pod danymi kontaktowymi widnieje również informacja - "The First News is published by the Polish Press Agency.".

TVP info pomyliło źródła

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Przełomowe odkrycie w badaniach nad koronawirusem. Polski zespół rozpracował kluczowy enzym
  2. Pacjent wszczął awanturę w przychodni. Doszło do rękoczynów, jedna osoba ranna
  3. Rada Ministrów właśnie wprowadza zmiany, o których musicie wiedzieć. Chodzi o obostrzenia
  4. Tadeusz Rydzyk ma dzisiaj urodziny. Tak wyglądała jego kariera
  5. Episkopat namawia do chodzenia do kościoła. "Można wybrać inne dni tygodnia"
  6. Mają tylko kilka godzin na opuszczenie domu. Tłumy wyszły na ulice w zagranicznych miastach

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News