Tesco. Wikipedia/Radim HolišŹródło: Wikipedia/Radim Holiš
Wszystkie wideo autora Michalina Kobla
Autor Michalina Kobla - 17 Marca 2020

Tesco zostawiło klientów z pustymi rękami, są wściekli. Ataki na sieć

Tesco anuluje zamówienia ze swoich sklepów, nawet jeśli zostały złożone ponad tydzień temu? Właśnie to wynika z komentarzy, zamieszczanych pod jednym z ostatnich, enigmatycznych postów sieci. Klienci są rozgoryczeni.

Sklep zamieścił dziś na swoim Facebooku niejednoznaczny wpis. Prosi w nim o informowanie dostawców o kwarantannie i płacenie BLIK-iem.

Biedronka podjęła radykalne kroki. Zakupy już nie będą takie sameBiedronka podjęła radykalne kroki. Zakupy już nie będą takie sameCzytaj dalej

- Informujemy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby sprostać zapotrzebowaniu i zrealizować złożone zamówienia - czytamy.

Tesco anuluje dostawy?

Okazuje się, że post mógł być prewencyjną obroną przed atakami rozgoryczonych klientów. Ci jednak nie odpuścili i dali o sobie znać w komentarzach. Pod wpisem przeczytać możemy o zalewie SMS-ów, informujących o odwołaniu zamówień.

DZISIAJ GRZEJE: 1. Skrajna lekkomyślność mieszkanki Śląska. Mimo zakazu otworzyła dyskotekę, skończyło się interwencjami policji
2. Zderzenie dwóch rowerzystów. Jedna osoba trafiła do szpitala

" Nic nie robicie. Zostawiacie po prostu ludzi bez dostawy. Przed chwilą dostałam zdawkowego smsa, że nie możecie zrealizować zamówienia w Szczecinie. Trzeba było uprzedzić wcześniej!", "Ja właśnie dostałam smsa, że z przyczyn technicznych anulowano moje zamówienie. Złożone ponad tydzień temu. Zupełnie nie wiem, co mam myśleć i jak to rozumieć", "Moje zamówienie zostało anulowane dzisiaj dwie godziny przed dostarczeniem. Zamówienie złożone dla Babci ponad tydzień temu. Co mam teraz zrobić? Co ma zrobić moje babcia, skoro mieszka sama w Stargardzie, jest osobą starszą, nie wychodzi z domu? Skąd ma dzisiaj wziąć zakupy? Jak można tak zrobić, na ostatnią chwilę anulować zamówienie? Dzisiaj jeszcze się logowałam i status był w trakcie pakowania!" - brzmi część komentarzy pod postem.

Jak na zarzuty odpowiada sklep? Pod każdym z komentarzy zamieszcza prośbę o kontakt mailowy.

- Przepraszamy za niedogodności. W tej sprawie prosimy o kontakt pod adresem ezakupy@tesco.pl - odpowiada sieć.

Tesco na wojnie z klientami?

Tesco na wojnie z klientami?

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Jest oficjalna decyzja UEFA ws. Euro 2020. Mistrzostwa nie odbędą się w tym roku
  2. Najgorszy okres pandemii jeszcze przed nami. Wiceminister zdrowia podał orientacyjne daty
  3. Pilot zostawił na niebie wyjątkowy napis. Każdy z nas powinien wziąć go sobie do serca
  4. Dieta poselska na walkę z wirusem. Jest ważny apel, posłowie posłuchają?
  5. Czeka nas paraliż? Minister zakażony, inni członkowie rządu musieli przejść testy
  6. Wuhan skrywa sekrety, o których ludzie nie mają pojęcia. Miejsce, w którym zaczęła się cała pandemia

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News