Millenium. MARCIN GADOMSKI/AGENCJA SE/East News
Źródło: MARCIN GADOMSKI/AGENCJA SE/East News
Wszystkie wideo autora Alan Wysocki
Autor Alan Wysocki - 8 Października 2020

Wszyscy klienci Banku Millennium powinni wiedzieć. Mogliście nie zauważyć bardzo ważnych zmian, były konieczne

Bank Millennium przedstawił najnowsze informacje w sprawie zmian dotyczących oferowanych usług. Warto się zainteresować i przygotować na nadchodzące przetasowania. Klienci z pewnością będą zaskoczeni i zadowoleni.

Przedstawiciel zarządu banku Millennium wskazał, że jedną z przyczyn, dla których podjęto zmiany, jest bezpieczeństwo klienta oraz pracownika instytucji finansowej. Nowe decyzje z pewnością spodobają się wymagającym usługobiorcom. Instytucja finansowa postanowiła skupić się na potrzebach zwolenników bankowości elektroniczne i mobilnej. - W dobie pandemii nowy proces zatwierdzania transakcji jest dużo wygodniejszy i bezpieczniejszy zarówno dla klienta, jak i pracownika banku - komentuje Wojciech Rybak z banku Millennium dla Loanmagazine.pl. Przenoszenie usług na platformy internetowe oraz mobilne z pewnością zminimalizują ryzyko transmisji wirusa. - Co istotne, w przypadku wielu klientów to też pierwszy krok do lepszego poznania bankowości elektronicznej i przekonania się, że korzystanie z niej jest proste szybkie, intuicyjne i bezpieczne - wskazał rozmówca Loanmagazine.pl. Istotną kwestią jest również ekologia. - Niezwykle istotny jest też fakt, że redukując ilość drukowanego papieru, znacząco przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego - zaznaczył przedstawiciel banku Millennium.

Danuta Martyniuk próbuje zrzucić winę na synową? W ostrych słowach o byłej żonie swojego syna: Danuta Martyniuk próbuje zrzucić winę na synową? W ostrych słowach o byłej żonie swojego syna: "Był koszmar"Czytaj dalej

Bank Millennium przedstawił ważny komunikat. Dobre wieści dla wielu klientów

W dobie stałego rozwoju technologii coraz częściej korzystamy z bankowości elektronicznej oraz mobilnej. Dotychczas klienci banku Millennium potwierdzali transakcje za pośrednictwem aplikacji. Wielu zrezygnowało już z ręcznego przepisywania hasła SMS. Inny przedstawicielu zarządu Millennium przedstawił założenia projektu. - Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom jak najlepszego doświadczenia w korzystaniu z usług banku. Autoryzację Mobilną ma coraz większe grono użytkowników. Już około 30% klientów korzystających z kanałów elektronicznych potwierdza swoje transakcje w aplikacji, zamiast przepisywać H@sło SMS - komentuje Antoni Pinto dla Loanmagazine.pl. Warto podkreślić, że Pinto jest osobą odpowiedzialną za cyfrową transformację organizacji.

Polacy usłyszeli z samego rana. Szef Kancelarii Premiera przekazał złą wiadomość dla najstarszychPolacy usłyszeli z samego rana. Szef Kancelarii Premiera przekazał złą wiadomość dla najstarszychCzytaj dalej

Loanmagazine.pl informuje, że zmiany obejmą zlecanych przelewów zagranicznych oraz mobilnych. Udogodnienie jednak dotyczyć będzie wpłat oraz wypłat gotówki. W łatwy i szybki sposób będziemy też mogli doładować telefon na kartę. Bank Millennium będzie testował podjęte decyzje. - Postanowiliśmy więc pójść krok dalej i wprowadzić tę możliwość dla transakcji zlecanych w oddziałach. Usprawniamy też nasze kolejne procesy w duchu "omni-channel". Oznacza to, że niezależnie od tego, jaki kanał dostępu wybierze klient, zawsze może załatwić swoją sprawę szybko, łatwo i bardzo wygodnie - ocenia Pinto z banku Millennium dla Loanmagazine.pl.

DZISIAJ GRZEJE: 1. Postępowanie ws. biskupa Janiaka właśnie się zakończyło. Watykan nie odpuści, nie pozostawi sprawy nieruszonej
2. Anielska rozkosz dla podniebienia, najlepsze pieczone ziemniaki. Dodatki sprawiają, że nie potrzebujesz na obiad nic więcej
3. "Mamy ciekawsze tematy do rozmów niż książki". Widzowie nie zostawiają suchej nitki na uczestnikach "Love Island"

Bank Millennium zaoferował zmiany, które znacznie podniosą standardy bezpieczeństwa. Wiele transakcji będziemy mogli potwierdzić za pośrednictwem telefonu. Pracownicy instytucji finansowej umożliwią potwierdzanie transakcji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej.

Nieludzkie zachowanie plażowiczów, wyciągnęli żywego delfina z wody, aby zrobić sobie z nim Nieludzkie zachowanie plażowiczów, wyciągnęli żywego delfina z wody, aby zrobić sobie z nim "selfie". SkandaliczneCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Potwierdzone: ING wprowadza spore podwyżki dla klientów. Opłat nie sposób uniknąć
  2. Z ostatniej chwili: nagle zmienili zdanie, właśnie potwierdzono. Będą odszkodowania dla rolników za 5 dla zwierząt
  3. W twoim domu może być niepozorna moneta, warta prawdziwą fortunę. Niewielu wie, gdzie jej szukać
  4. Mąż wprowadził nową partnerkę z 4 dzieci do domu, a z panią Haliną ma 3, wszystkie chore. Interwencja Polsatu
  5. Wiadomości TVP wysoko ponad chmurami? Kuriozum, opowiadają o rzekomej serii "ataków", szczują na mniejszości
  6. Jeśli tankowałeś na Orlenie, możesz mieć poważny problem. Klienci zgłaszają wielotysięczne szkody

Źródło: [Loanmagazine.pl]