Lidl i Kaufland wprowadzają zmiany w swoich sklepach. Wydali również ważny komunikat.. Wikipedia/Henryk BorawskiŹródło: Wikipedia/Henryk Borawski
Wszystkie wideo autora Pamela Obuchowska
Autor Pamela Obuchowska - 17 Marca 2020

Lidl i Kaufland z ważnym komunikatem dla klientów. "Prosimy o wyrozumiałość"

Lidl i Kaufland wprowadzają zmiany w swoich sklepach. Klienci muszą liczyć się z większymi ograniczeniami i dostosowaniem się do zaleceń w celu zachowania środków ostrożności i bezpieczeństwa. Sieci wydały również ważny komunikat.

Wspólny komunikat Lidla i Kauflanda mówi m.in. o tym, że pracownicy tych sklepów pracują dniami i nocami, aby zapewnić dostawy towaru do sklepów w Polsce, a chwilowe braki, do których może dochodzić, zostają uzupełniane a kolejne dostawy są zapewnione. Sklepy proszą klientów o cierpliwość i wyrozumiałość i dziękują wszystkim pracownikom i współpracownikom za to, że dzięki nim mogą bez problemów dostarczać klientom towary i funkcjonować w dobie kryzysu epidemicznego.

Orlen podjął odważną decyzję. Ceny lecą w dółOrlen podjął odważną decyzję. Ceny lecą w dółCzytaj dalej

Lidl i Kaufland wprowadzają zmiany i wydają ważny komunikat

Epidemia wirusa SARS-CoV-2 daje się we znaki wszystkim. Cierpi na tym cała polska gospodarka i rynek, w tym sklepy, które nie nadążają z uzupełnianiem półek sklepowych i z dostawami. Pojawia się też obawa o bezpieczeństwo pracowników, którzy w bliskim kontakcie z klientem mogą być narażeni na zarażenie się wirusem. W związku z powyższym sklepy wprowadzają pewne zmiany i ograniczenia dla klientów oraz wydają stosowne komunikaty. Do takich należy chociażby sieć Rossmann, która zmuszona była wprowadzić nawet limity na wybrane produkty. Teraz przyszedł czas na Lidl i Kaufland, które ze sobą współpracują. Czego się dowiadujemy? Z jakimi ograniczeniami muszą liczyć się klienci?

Sklepy wprowadzają m.in. linie, które wskażą klientom zachowanie bezpiecznej odległości przy ustawianiu się do kas. Dodatkowo, aby zapewnić pracownikom ochronę przed możliwym zarażeniem wirusem, zainstalowane zostaną osłony pleksi dla kasjerów. Dowiadujemy się także o wprowadzeniu ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepie.

- Wprowadzenie ograniczenia ilości osób przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach również ma wspierać kwestie bezpieczeństwa. Będziemy obserwować na bieżąco rozwój sytuacji i reagować – przekazała Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka prasowa firmy.

DZISIAJ GRZEJE: 1. Skrajna lekkomyślność mieszkanki Śląska. Mimo zakazu otworzyła dyskotekę, skończyło się interwencjami policji
2. Zderzenie dwóch rowerzystów. Jedna osoba trafiła do szpitala

W komunikacie Lidla i Kauflandu czytamy m.in. prośbę o wyrozumiałość, jeśli chodzi o ewentualne, tymczasowe braki wybranych artykułów i produktów na półkach. Zespół sieci zapewnia o ich codziennym uzupełnianiu i kolejnych dostawach. Padają również wyrazy podziękowania i wdzięczności dla pracowników i współpracowników sieci, w tym dostawców i producentów żywności, oraz prośby do klientów o stosowanie się do zaleceń i zasad w kwestii zachowania bezpieczeństwa i podziękowanie za ich przestrzeganie. Komunikaty poniżej.

https://ats.ccmp.eu/ats/msg.aspx?sg1=2ad2b9018250697c80d1d50ce28ca84b

facebook.com/lidlpolska

facebook.com/kaufland.polska

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Jest oficjalna decyzja UEFA ws. Euro 2020. Mistrzostwa nie odbędą się w tym roku
  2. Najgorszy okres pandemii jeszcze przed nami. Wiceminister zdrowia podał orientacyjne daty
  3. Pilot zostawił na niebie wyjątkowy napis. Każdy z nas powinien wziąć go sobie do serca
  4. Dieta poselska na walkę z wirusem. Jest ważny apel, posłowie posłuchają?
  5. Czeka nas paraliż? Minister zakażony, inni członkowie rządu musieli przejść testy
  6. Wuhan skrywa sekrety, o których ludzie nie mają pojęcia. Miejsce, w którym zaczęła się cała pandemia
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News