Carrefour. MAREK KUDELSKI/AGENCJA SE/East NewsŹródło: MAREK KUDELSKI/AGENCJA SE/East News
Wszystkie wideo autora Michalina Kobla
Autor Michalina Kobla - 17 Stycznia 2020

Carrefour oszukuje klientów? Do sieci wyciekły niepokojące zdjęcia

Carrefour podpadł dwójce swoich klientów, którzy za pośrednictwem internetu postanowili nagłośnić potencjalne oszustwo.

Sprawę pana Filipa nagłośniło finanse.wp.pl. Jego narzeczona planowała kupić polędwicę z tuńczyka w Carrefourze. Zauważyła, że pod naklejką z ceną i datą sprzedaży była druga, na której widniał inny dzień. 11 zamiast 13 stycznia.

- Napisałem do Carrefoura, bo zlokalizować obsługę na rybnym graniczy z cudem, a poza tym, co biedny pracownik ma do gadania, jak ktoś kazał im dokonywać takich praktyk. Uważajcie, bo zatrucie rybami do najmilszych nie należy - pisze pan Filip.

Kochana gwiazda Czterech pancernych i psa długo dochodziła do siebie po stracie. Wiemy, co się z nią dzisiaj dziejeKochana gwiazda Czterech pancernych i psa długo dochodziła do siebie po stracie. Wiemy, co się z nią dzisiaj dziejeCzytaj dalej

Sprawa słusznie zaniepokoiła mężczyznę - przeterminowaną rybą można się zatruć. Mimo wysłanej przez siebie wiadomości, nie uzyskał od sklepu odpowiedzi. Zainterweniować musiał dopiero portal.

Carrefour odpowiada

- Data sprzedaży z etykiety wagowej jest datą pakowania, a nie przydatności do spożycia. Polędwica otrzymała niższą cenę i naklejkę "supercena" ze względu na kończący się termin przydatności do spożycia. Polędwica nie była przeterminowana - cytuje komentarz sieci, portal WP Finanse.

Pan Filip odpowiada na to, że jego narzeczona nie mogła wiedzieć, że produkt jest przeceniony ze względu na datę. Nie był umieszczony w koszu promocyjnym. Biuro prasowe sklepu zauważa, że pracownik popełnił błędy,

- Polędwicy z tuńczyka nie powinien porcjować i naklejać widniejących na zdjęciu etykiet. Są one przeznaczone do sprzedaży tradycyjnej ryb, czyli sprzedaży na wagę, na życzenie klienta. Stąd brak jest na nich m.in. terminu przydatności do spożycia oraz warunków przechowywania. Pracownik nie powinien również nakleić drugiej etykiety, a pozostawić pierwotną etykietę z datą pakowania i nakleić obok etykietę z obniżoną ceną - czytam w uzasadnieniu.

Czytelnik portalu w to uzasadnienie nie wierzy.

- Wielokrotnie widziałem w Carrefourze porcjowaną polędwicę, więc nie sądzę, żeby to była jednorazowa pomyłka. Oprócz tego, etykiety naklejone były na siebie równiutko, co świadczy o tym, że ktoś zrobił to celowo - komentuje mężczyzna.

Carrefour oszukuje klientów?

ZOBACZ TAKŻE:

1. Poczta Polska pilnie ostrzega swoich klientów. Wielu może paść ofiarą oszustwa

2. W Australii w końcu spadł deszcz. Niestety eksperci przed nim ostrzegają, może być jeszcze gorzej

3. Mieszkasz w Warszawie? Lepiej nie wychodź dziś z domu

4. Powstaje film o ks. Kaczkowskim. Niezwykła charakteryzacja aktora, grającego główną rolę

5. Andrzej Duda przyznał, że nie jest zadowolony ze swojego wyglądu. Planuje metamorfozę

6. Agonia dziecka trwała dniami, z głodu jadło proszek do prania. Jego mama w tym czasie oddawała się haniebnym czynnościom

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News
Chcesz wiedzieć o najważniejszych wydarzeniach? Kliknij i dołącz za darmo do ekskluzywnej listy czytelników informowanych na bieżąco