Carrefour. Wikimedia Commons/Adrian GrycukŹródło: Wikimedia Commons/Adrian Grycuk
Wszystkie wideo autora Alan Wysocki
Autor Alan Wysocki - 27 Listopada 2020

TVP straciło umowę z całą siecią sklepów przez przekaz? Jest oświadczenie Carrefoura

Sieć Carrefour wydała ważne oświadczenie w związku z emisją reklam na platformie Telewizji Polskiej. Zagraniczna internautka rozpętała istną burzę.

"Czy wiecie że wasze zakupy reklamowe w polskiej publicznej grupie audiowizualnej TVP finansują najbardziej obrzydliwą mowę nienawiści do osób LGBT, na przykład w sekcji tęczowa zaraza na jednej ze swoich witryn?" - zapytała sieć Carrefour internautka o pseudonimie zaczerpniętym z "House of Cards", Claire Underwood.

"Witam, te treści nie odzwierciedlają naszych wartości. Po zgłoszeniu zatrzymaliśmy bieżącą kampanię. Podwoimy naszą czujność" - odpowiedziało biuro prasowe francuskiej firmy. 

Ksiądz odmówił komunii Szymonowi Hołowni, działacz nie dowierzał. Ksiądz odmówił komunii Szymonowi Hołowni, działacz nie dowierzał. "Wycedziłem, że nie ma do tego prawa"Czytaj dalej

Sieć Carrefour zabrała głos. Jest oficjalne oświadczenie

Wpis dyskontu wywołał burzę w mediach. Padły również doniesienia o zmianie polityki reklamowej przedsiębiorstwa. Carrefour wskazuje jednak, że reklamy firmy będą ukazywały się w tych samym miejscach, co dotychczas. Biuro prasowe zaprzecza także pogłoskom o zmianach w sposobie kreowania reklam. 

Wiemy też, że reklama, która rozpętała burzę, została wyświetlona odbiorcom w wyniku błędu. Ma on wynikać ze zautomatyzowanego zakupu kampanii reklamowych na platformach VOD, należących do Telewizji Polskiej.

Dziwne słowa doradcy prezydenta o Kindze Dudzie. Mówił o jej liście kontaktówDziwne słowa doradcy prezydenta o Kindze Dudzie. Mówił o jej liście kontaktówCzytaj dalej

"Zatrzymanie bieżącej kampanii" - co zadeklarował Carrefour - odnosi się do jej wstrzymania, tak by wdrożyć silniejsze mechanizmy wykluczania ich w przypadku tematów związanych z rasizmem, dyskryminacją, seksem i przemocą. 

"Carrefour Polska to firma, która przestrzega najwyższych standardów w zakresie poszanowania różnorodności swoich klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych" - zapewniają przedstawiciele firmy w oficjalnym oświadczeniu, skierowanym do prasy. 

DZISIAJ GRZEJE:
1. TVP dostała 4,8 miliarda złotych z budżetu państwa. Inne państwowe spółki mogą tylko pomarzyć o takich pieniądzach
2. Biedronka bezkompromisowa jak nigdy wcześniej. Klienci mogą być oszołomieni nową ofertą sieciówki
3. Rzecznik policji: Funkcjonariusze nie wiedzieli, że zatrzymują dziennikarkę. Tymczasem na zdjęciach widać coś innego 

Należy także zaznaczyć, że TVP nie posiada sekcji "tęczowa zaraza". Zwrócił na to uwagę Samuel Pereira. Nagła interwencja może wynikać z tłumacza platformy Google.

Tweet "Underwood" został opublikowany w jej ojczystym języku - francuskim. Po przeniesieniu treści do translatora ukazuje się fraza "sekcja".

Rubrique zaś oznacza również "nagłówek" lub "rubrykę". Wystarczyło jedynie bliżej zapoznać się z definicją słowa, czego najpewniej nie zrobił Pereira.

Ikea rozsyła dziś do tysięcy Polaków tego samego SMS-a. Też możesz go dostać, ważna informacja dla klientówIkea rozsyła dziś do tysięcy Polaków tego samego SMS-a. Też możesz go dostać, ważna informacja dla klientówCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE W NASZYCH SERWISACH:

  1. Wzrasta nasza świadomość w kwestii zdrowia i coraz bardziej o nie dbamy. Ale czy wiemy jak robić to dobrze?
  2. Objawy chorób widoczne na języku. Zaskakujące, jak wiele można z niego wyczytać
  3. Elegancka przystawka czy szybka sałatka dla rodziny? Ty wybierasz, carpaccio z buraka zrobisz w 5 minut, a efekt przejdzie najśmielsze oczekiwania
  4. Szczegóły tajnego pogrzebu Henryka Gulbinowicza. Na grobie nietypowy wieniec
  5. "Pokaż, że masz jaja". Ostre słowa w stronę Przemysława Czarnka na antenie Polsat News
  6. "Uważaj na głowę". Niesamowita inicjatywa Szpitala Klinicznego w Krakowie
  7. Tajemnicze odkrycie na dnie Morskiego Oka. Znamy szczegóły. Nieprawdopodobne
  8. Ogromne zmiany w Apple. Aktualizacja iPhone'a nie dla każdego

[Twitter/Caire Underwood/Carrefour]