Agnieszka Chylińska zabrała głos w sprawie irytującej reklamy, w której wykorzystana została jej piosenka. Wyjaśnia jak do tego doszło.. facebook.com/AgnieszkaChylinskaŹródło: facebook.com/AgnieszkaChylinska
Wszystkie wideo autora Pamela Obuchowska
Autor Pamela Obuchowska - 29 Grudnia 2019

Agnieszka Chylińska wyjaśnia sprawę irytującej piosenki. Też macie jej dosyć?

Agnieszka Chylińska i jej management postanowili odnieść się do zamieszania z piosenką, która została wykorzystana w niezwykle irytującej reklamie sieci Media Expert. Wywołało to spore poruszenie wśród fanów piosenkarki, którzy nie kryją swojego oburzenia względem tej sytuacji oraz pretensji nawet względem samej artystki, że pozwoliła tak "popsuć" swój kultowy przebój.

"Jak można popsuć tak kultowy przebój?" - pytają oburzeni fani Agnieszki Chylińskiej. Chodzi o fragment piosenki "Znalazłam" zespołu O.N.A. z charakterystycznym "Teraz, teraz, teraz!", który został wykorzystany w reklamie sieci Media Expert. Utwór wykonywany jest "wiewiórczym głosem", znanym z bajki o Chipie i Dale'u. Wywołało to niemałe poruszenie i irytacje wśród fanów Chylińskiej, którzy nie kryją swojego oburzenia w mediach społecznościowych. Chylińska zabrała głos w tej sprawie i tłumaczy, jak do tego doszło. Czy artystka wyraziła zgodę na przeróbkę i wykorzystanie swojej piosenki w tej reklamie?

Największe hity Zenka Martyniuka są plagiatami? Porażające podobieństwoNajwiększe hity Zenka Martyniuka są plagiatami? Porażające podobieństwoCzytaj dalej

Agnieszka Chylińska wyjaśnia sprawę reklamy Media Expert, gdzie wykorzystana została jej piosenka

Reklama ta teraz, czyli w okresie świąteczno-noworocznym, obecna jest niemal wszędzie - w radiu, telewizji i w Internecie. Można by rzec "otwórz lodówkę, a wyskoczy z niej...". Nie sposób od tego uciec. I niektórzy mają tej reklamy już zdecydowanie dość, jak chociażby kiedyś "włączania niskich cen" z Eweliną Lisowską albo Wiśniewskim i Dodą, czy słynnych reklam od Link4 z Kasią Moś.

Wiewiórki w reklamie sieci Media Expert śpiewają charakterystycznym, irytującym głosem: "Teraz już wiem...", a fani Chylińskiej teraz już wiedzą, dlaczego przebój ich ulubionej wokalistki został wykorzystany i potraktowany w tak brutalny sposób i dlaczego ta reklama tak ich prześladuje. Kto do tego dopuścił i jak to się w ogóle stało? Wiadomo, że to nie ona podłożyła głos pod wiewiórczy śpiew. Co więcej piosenkarka, jak sama przyznała, nie ma z tą reklamą zupełnie nic wspólnego. Jak się okazuje, Chylińska nie ma też wpływu na to, w jaki jeszcze sposób ten konkretny utwór może zostać w przyszłości wykorzystany i przez kogo, ponieważ nie ona jest jego autorem, a pełne prawa do tego utworu posiadają jeszcze inne osoby.

- "Drodzy. W nawiązaniu do Waszych pytań: wszelkie reklamy, w których zawarty jest utwór 'Znalazłam' (teraz, teraz, teraz) - obecnie z gryzoniami - nie są nasze, nie mamy z nimi nic wspólnego. Autorami piosenki są Waldek Tkaczyk i Grzegorz Skawiński, mają Oni pełne prawo wykorzystywać ją zgodnie z własnymi pomysłami wizerunkowymi" - oświadczyła piosenkarka wraz ze swoim managementem we specjalnym wpisie na Instagramie.

W kolejnym wpisie na Instagramie, Agnieszka napisała prześmiewczo: "To śpiewa Grześ i Waldziu. Ja nie jestem wiewiórką", załączając do tego rysunek gryzonia.

ZOBACZ TAKŻE:

1. Mikołaj ze sporymi zarobkami. Przebierana praca naprawdę się opłaca

2. W Boże Narodzenie zmarła 15-letnia Gabrysia. Na jej leczenie Polacy uzbierali 4 miliony złotych

3. Psy w schronisku miały same wybrać sobie prezenty. Wzruszający efekt

4. Skala pedofilii w Legionie Chrystusa niewyobrażalna. Coraz więcej pytań

5. Donald Tusk dowiedział się o porodzie córki w tragicznych okolicznościach

6. Dramat na bożonarodzeniowej mszy. 21 osób w ciężkim stanie trafiło do szpitala

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj wtv.pl na: Google News